آیا Genseng خوب برای درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جین سنگ به یک نوع تونیک با ارزش بسیار مغذی است، می توان آن را به عنوان مواد غذایی یا داروها استفاده می شود. اما از آن است که مناسب برای همه مردم نیست، اگر شما آن را unproperly که ممکن است برخی از عوارض جانبی شود. آیا Genseng خوب برای بیمار از بیماری مزمن کلیه؟ و چگونه می توان آن را به کار موثر؟

انواع بسیاری از Genseng وجود دارد، بنابراین شما باید آن را با توجه به شرایط بیمار را، سپس آن را می تواند اثر بهتر درمانی بازی کند.

1 ریشه جین سنگ روبرا​​:. آن را مناسب برای بیمار با کمبود انرژی حیاتی یا کمبود انرژی حیاتی است. آنها بسیار آسان است به سقوط خسته شده اند و نمی خواهید بیش از حد صحبت می کنند. اما وقتی که شما آن را، بیش از حد را ندارد. به طور کلی 3 تا 6 گرم در روز، بعد از گرم کردن آن را در آب قطعه قطعه، اما آن را در آب قرار داده و نه به طور مستقیم.

2.American جینسنگ: آن را مناسب برای بیمار مبتلا به کمبود کمبود حیاتی انرژی و مایعات بدن است. آنها بسیار آسان است به خستگی و تشنه هستند. اما به آن نیاز دارید را به مدت طولانی و شما باید به حجم آن محدود می کند، انجام بسیاری از آن را در یک زمان را ندارد.

3 جینسنگ وحشی:. آن را مناسب برای اواخر یا پایان مرحله اورمی است. 10 گرم از جینسنگ وحشی با 6 ~ 12 گرم مبنا aconiti carmichaeli با هم آب پز، سوپ از آنها می تواند در زمان های اضطراری استفاده می شود.

تحقیقات جدید نشان داده است که ترکیبات فعال جینسنگ است که عمدتا جینسنگ، آن را افزایش گلبول قرمز خون و سطح هموگلوبین، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، بهبود دفع کراتینین ادرار، دو قطبی تنظیم فشار خون، افزایش کلسیم سرم، و توابع دیگر، ضعیف علائم بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است اثر درمانی خوبی است.

از آنجا که بیماران مختلف دارای شرایط مختلف، تا زمانی که شما انتخاب می کنید Genseng، آیا توجه به آن را. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا Genseng خوب برای درمان بیماری مزمن کلیه

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD، آیا Genseng خوب برای درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: